Houd rekening met aangepaste bezorgtijden

Samen met PostNL zetten we alles op alles om u op tijd van uw bestelling te voorzien. Toch blijft het helaas onvermijdelijk dat een deel van de pakketten niet binnen een dag bezorgd wordt. Probeer indien mogelijk niet in het weekend te bestellen om drukte te vermijden. Houd daarbij rekening met de aangepaste bezorgtijden van PostNL:

  • Bestelt u tussen donderdag 23 december 17:00 en maandag 27 december 17:00? Dan ontvangt u uw bestelling op dinsdag 28 december.
  • Bestelt u tussen woensdag 29 december 17:00 en maandag 3 januari 17:00? Dan ontvangt u uw bestelling op dinsdag 4 januari.

Piektoeslag

Om tijdens de drukke eindejaarsperiode zoveel mogelijk pakketten te verwerken en bezorgen neemt PostNL extra maatregelen. Er wordt speciaal voor deze periode meer personeel aangenomen en materiaal ingezet. Om dit deels te kunnen bekostigen voert PostNL een piektoeslag. Van 20 november t/m 31 januari 2021 geldt een piektoeslag op pakketten die via PostNL worden verzonden en pakketten die retour worden gestuurd door de ontvanger. De piektoeslag bedraagt €0,30 en wordt bovenop onze reguliere prijs (€7,25) voor het versturen van een pakket doorberekend. Onze excuses voor deze tijdelijke prijsverhoging.

Wat kan je doen bij een vermoedelijk vermist pakket?

Heeft u na drie werkdagen uw bestelling nog niet ontvangen? Neemt u dan contact met ons op voor meer informatie.