Mogelijke vertraging bezorging pakketten

Vanwege corona is het nóg drukker met online bestellingen dan normaal bij onze vervoerder PostNL. Zij verwachten met de feestdagen een recordaantal aan pakketten. Wees dus voorbereid en bestel op tijd.

Wij weten hoe belangrijk uw pakketjes zijn, zeker in deze tijd. Daarom is onze vervoerder al volop bezig met voorbereiden. Zij zetten extra vrachtwagens en bezorgers in en werken ‘s nachts door.

Wat kunt u doen?

Natuurlijk doen wij er alles aan om uw pakketten op tijd te bezorgen. U kunt onze bezorger PostNL een handje helpen door op tijd te bestellen.

  • Bestel doordeweeks
    Wanneer u doordeweeks besteld vermijdt u drukke dagen bij ons en onze bezorgers. Vermijd ook de drukte dagen voor pakketbezorging rondom de feestdagen.
  • Afleveren bij een PostNL-punt
    Kies voor bezorging bij een PostNL-punt als u niet thuis bent op de dag van bezorging. Als bezorgers voor een dichte deur staan, duurt de bezorging van pakketten langer.
  • Volg uw pakketten met de PostNL-app
    Volg uw bestelling via track & trace, zodat u weet wanneer het aankomt. Zet de notificaties aan in de app, dan stuurt PostNL u een update over de bezorging, ook bij eventuele vertragingen. U downloadt de PostNL-app hier.

Heeft u verdere vragen en/of opmerkingen omtrent de bezorging van onze pakketten? Neemt u dan gerust contact met ons op via 088 600 2000 of via info@parketonderhoudservice.nl.